<!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head> <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8396187926878286553\x26blogName\x3ddiarieintan\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://diarieintan.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dms\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://diarieintan.blogspot.com/\x26vt\x3d-8003496597065561025', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Isnin, 12 Disember 2011


Salam

Sempat lagi update blog kan

lagi 10 minit nak balik

Nak abadikan disini

hari ni genap 2 tahun perkahwinan aku bersama suami tercinta en matos

xde apa yg aku arapkan melainkan

dia menjadi suami yg dpt membimbing aku kejalan yang diredhai

tadi masa bawa kete tersenyum sorang-2

dalam hati ini rupanya jodoh aku

dulu dalam mencari jodoh

byk org juga yg aku jumpa tapi bukan jodoh aku dgn diaorg

diaorg smua baik-2 tpnya dah ditentukan Tuhan

yang terbaek utk aku adalah dia my matos

Allhamdulillah aku percaya pada takdir Tuhan

dan dengan Takdirnya juga aku bahagia melayari bahtera kami selama 2 tahun ini

ditambah pulak dgn kehadiran si permata hati

menambahkan lagi kebahagiaan kami

Terima kasih Tuhan atas utusanmu ini

yang sabar dengan karenah aku

yang selalu tegur ketika aku salah

yang selalu ada ketika aku jatuh

yang selalu menemani aku menempuhi ari-2 yg mendatang

terima kaseh atas segalanya

pada ketika ini 12/12

2 tahun yg lalu aku sah bergelar isteri kepadanya

dan pada saat ini 12/12 jugak

aku juga telah bergelar ibu pada zuriatnya

Terusllah adir dan bahagiakan aku

.

baru 2 tahun kan

tapi ranjaunya ada

kadang-2 nak tergelak pun ada jugak

dia seorang yang sgtlah sabar

dan aku biasalah pmpuan kan

korang pun tahun camna

ada bulan mengambang kan

sedangkan lidah lagi tergigit inikan pula suami isteri

tp Allhamdulillah dia takdir aku

semoga kehidupan kami sekeluarga diberkhati oleh Maha Pencipta

ini anak kami

ikut muka sape ek?

of course ramai yg cakap papa dia

dan aku juga setuju

perangai?

ohh dia seperti mama

sedikit kecoh

dan agak garang hihihihi

Allhamdulillah ini penambah kebahagiaan kami

ohh sudah sampai masa utk balik

dan menjalankan kewajipan sbg ibu dan isteri

moga aku jadi ibu yg baik pada anak aku

dan isteri yg baik jugak pada suami aku

aminn...




4:19 PTG
3 comments

Welcome!


♥ diarieintan.blogspot.com ♥

It's Me


PuTeri_IntAn
14 September 1983
Penang
malaysia
virgo

Links


My Bedah
Comel
sHem WeNg
icha
mochitsuki
Bedah Manjung
IntaN SpoON
she
Kak aIN Den Sayang
kambENg SenGaL
WaNa@DoLLah
ZaNa_ApaU
EL cayunk
Yana Png
YiN Tecik
WaNie Tecik
Idaz GeBu
Kak YaYang
BINi AGus
Padlik Ganu
ANNiiEza
Montel
FAiz WeNg
Inspektor Kilat
Singapau
MeGAt
CikaiLAh
Akim
Mr Aries
My Hero
Dean Hensem
Corey Penang
Lang Penang
Mel Penang
Bee awek Meng Johor
Kadok Olyn Johor
As Awek Izery Johor
Sharkma Johor
Muzz Johor
Pak Long Sengal

My Song!!



My Link


Virtualfriends.net

friendster.com

puteri_intan@netblog.com

intanzasss@gmail.com

puteri_intan@tagged.com

yna_haslina@hotmail.com

diarie_intan@yahoo.com

Memoirs


April 2008
Mei 2008
Jun 2008
Julai 2008
Ogos 2008
September 2008
Oktober 2008
November 2008
Februari 2009
Mac 2009
April 2009
Mei 2009
Jun 2009
Julai 2009
Ogos 2009
September 2009
Oktober 2009
November 2009
Disember 2009
Januari 2010
Februari 2010
Mac 2010
April 2010
Jun 2010
Julai 2010
Ogos 2010
September 2010
Oktober 2010
Disember 2010
Januari 2011
Mac 2011
April 2011
Mei 2011
Jun 2011
Ogos 2011
September 2011
Oktober 2011
November 2011
Disember 2011
Februari 2012

Credits

Powered by: |x|
Designed by: |x|
Photohosting by: |x|
Brushes by: |x|
Image by: |x|