<!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head> <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8396187926878286553\x26blogName\x3ddiarieintan\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://diarieintan.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dms\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://diarieintan.blogspot.com/\x26vt\x3d-8003496597065561025', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Selasa, 4 November 2008


Aku kena tag, ni smua keje si penyu pupus ni, ni ha aku da jawab tapi sori la jawab ala kadar jerk :P

1. Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?
Keluarga & MY M16 & kawan-2...diaorg penting sgt dlm idup aku..

2. Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan wang sendiri?
Hadiah birthday untuk kekaseh aku :P

3. Dimanakah tempat impian perkahwinan kamu?
Kat kampung aku la, rumah peninggalan arwah ayah aku..
4. Berapa lama anda rasa hubungan kamu berkekalan?
Insyallah sampai akhir hayat & biarla maut pemisahnya..

5. Adakah anda di lamun cinta?
yes, aku dilamun cinta ngan M16 , ikhlas nya jawab =))

6. Dimanakah restoran terakhir kamu makan malam?
aku x makan kat restoran, makan kat kedai-2 tepi jalan jerk :P

7. Namakan buku terakhir yang kamu beli?
Majalah Wanita Bulan November


8. Apakah nama penuh kamu?
Lupa :-”

9. Kamu lebih senang dengan mak atau ayah?
ngan akak aku... terjawab ke soalan ni :P

10. Namakan seseorang yang kamu ingin jumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda?
Tun Dr Mahathir Mohamad


11. Christina atau Britney?
INTAN... Hahahaha.....


12. Adakah kamu mencuci pakaian anda sendiri?
Mesin tolong cuci kan
13. Tempat yang paling seronok kamu mahu pegi?
Smua tempat pelancongan

Pelukan atau ciuman?
hmm...susah ni, dua-dua kot :P

15. Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag kamu.
Suka gelak
Kedekut nak banjer aku
Orgnya kurus muahahah
Ramai awek
Pakai tudung

16. 8 perkara yang amat saya gilai
jap nak fikir :P


17. 8 perkataan yang sering di ucapkan
semekom
samat pagi
samat malam
bole blah
ye boss
ek eleeeee
laaaaaaa
xpe la

18. 8 buah buku yang paling terbaru dibaca.

wanita
Mingguan wanita.
Remaja
Mastika
Rapi
yg lain rahsia :-”

19. 8 lagu yang saya boleh dengar berulang kali.

Terima kasih – awie
Lena diulit Intan – awie
Aku & Dirimu
Lagu kita – Aizat
Sempurna
Ada Cinta
Ada Untukmu
Ruang Rindu



19. 8 perkara yang saya pelajari tahun lalu
- Belajar untuk memperbaiki hubungan sesama manusia
- Belajar untuk menerima apa juga takdir Tuhan
- Belajar utk berdikari+ Percaya diri sendiri.
- Belajar dari pengalaman idup
- Belajar untuk jadi yg terbaik
- lajar masak mee kari tapi asek lupa je
- Belajar duk umah
- Belajar Berenang tp asek tenggelam jer


20. Mari mengetag 8 orang lain.
sapa-2 yg rajen :)



7 Fakta Tentang DiriKu...

-Aku suka berkawan
-Aku suka melancong, klu byk duet smua tempat aku nak pegi
-aku lebeh suka org panggil aku intan
-aku kembar
-aku anak kelahiran penang, ayah penang mak kedah
-umur aku 25 tahun
-


7 Ciri2 Lelaki/Wanita Idaman

Lelaki Idaman
1st cukupla klu dia leh sntiasa sayang kat aku sbb bila sayang dia akan terus mencintai aku, menerima kelemahan aku, kekurangan aku dan dia juga akan bertanggungjawab pada Famliy kami nnti..yg lain klu ada bonus la utk aku..yg penting hati :X



7 Mangsa Seterusnya

smua kawan-2 aku da kena tag, bagi masa 7 hari utk aku cari 7 mangsa :P

1:30 PTG
2 comments

Welcome!


♥ diarieintan.blogspot.com ♥

It's Me


PuTeri_IntAn
14 September 1983
Penang
malaysia
virgo

Links


My Bedah
Comel
sHem WeNg
icha
mochitsuki
Bedah Manjung
IntaN SpoON
she
Kak aIN Den Sayang
kambENg SenGaL
WaNa@DoLLah
ZaNa_ApaU
EL cayunk
Yana Png
YiN Tecik
WaNie Tecik
Idaz GeBu
Kak YaYang
BINi AGus
Padlik Ganu
ANNiiEza
Montel
FAiz WeNg
Inspektor Kilat
Singapau
MeGAt
CikaiLAh
Akim
Mr Aries
My Hero
Dean Hensem
Corey Penang
Lang Penang
Mel Penang
Bee awek Meng Johor
Kadok Olyn Johor
As Awek Izery Johor
Sharkma Johor
Muzz Johor
Pak Long Sengal

My Song!!



My Link


Virtualfriends.net

friendster.com

puteri_intan@netblog.com

intanzasss@gmail.com

puteri_intan@tagged.com

yna_haslina@hotmail.com

diarie_intan@yahoo.com

Memoirs


April 2008
Mei 2008
Jun 2008
Julai 2008
Ogos 2008
September 2008
Oktober 2008
November 2008
Februari 2009
Mac 2009
April 2009
Mei 2009
Jun 2009
Julai 2009
Ogos 2009
September 2009
Oktober 2009
November 2009
Disember 2009
Januari 2010
Februari 2010
Mac 2010
April 2010
Jun 2010
Julai 2010
Ogos 2010
September 2010
Oktober 2010
Disember 2010
Januari 2011
Mac 2011
April 2011
Mei 2011
Jun 2011
Ogos 2011
September 2011
Oktober 2011
November 2011
Disember 2011
Februari 2012

Credits

Powered by: |x|
Designed by: |x|
Photohosting by: |x|
Brushes by: |x|
Image by: |x|