<!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head> <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8396187926878286553\x26blogName\x3ddiarieintan\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://diarieintan.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dms\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://diarieintan.blogspot.com/\x26vt\x3d-8003496597065561025', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Isnin, 5 Julai 2010


Hujung Minggu


Assalamualaikum n samat ari isnin ngeee
best kan ari isnin?
xde apa yg nak diceritakan
tp tangan gatal jek nak apdet blog
nak citer pasal huujung minggu

.

Jumaat aku cuti
sbbnya penat melalui ari khamis
menunggu maintenance dtg ke rumah
utk baiki toilet, ada sedikit kebocoran
dan menunggu tukang memasang air cond & heater

.

.nak dijadikan cerita
tukang hanya boleh datang hari my matos keje
so nampak nya saya la kena balik n menunggu
janji nak pasang kul 10 n siap 2 jam kemudian
tp nak tahu siap kul berapa?
kul 5 petang maka ari berkenaan bercuti la saya tanpa rela
huhuhu

.
terima kaseh bebanyak pada mak
sbb dengan murah hatinya
mak hadiah kan kami air cond & heater
siap kasi duit pasang lagi
hahaha
aku sedaya upaya menolak x nak susahkan mak
tp mak berkeras jugak
katanya utk keselesaan bakal cucu dia neh
aikk excited plak mak neh
cam menerima cucu sulung plak
tapi apapun org cakap rezeki jgn ditolak musuh jgn dicari
terima kaseh mak

.

jumaat bercuti
kebetulan my matos jugak bercuti
so hujung minggu kami bermula awal minggu neh ngeee
asalnya ada plan
mau bawa adik ipar jalan-2 kl sbb dia ada kursus di INTAN
tp atas sbb-2 tertentu x jadi
so malamnya amik dia di kl jek utk bermalam di putrajaya
n malam yg sama pakcik my my matos sampai dari sarawak
untuk pendaftaran anaknya yang masuk UM

.
sabtu pulaknya kami mghantar adik ipar aku ke KLIA
dan terus ke KL membawa pakcik matos berjalan-2
my matos asek tanya jek ok ke?
kejap-2 ok ke?
larat ke? ok ke? larat ke?
mcm dia x tau jek yg bini dia ni kaki jalan :))
mebi ada yang x ok kot pada aku
menyebabkan dia asek tanya jek

.
Mgkin sbb aku jarang bersama keluarga mentua
jadi aku menjadi agak pemalu
agak pendiam
lagipun keluarga mentua speaking jerman =)) (ckp sarawak)
membuatkan aku sdikit tidak faham
aku cuma perhatikan dan senyum aje
tp betol la
aku jarang bersama ngan keluarga mentua
bila sesekali bersama
aku agak nebes ( faham x nebes tu apa :)) )
macam pertama kali mau berjumpa
mcm bercinta plak
tapi satu jek aku kagum ngan family diaorang
semangat kekeluargaan yang tinggi
sangat tinggi
mereka sangat hormatkan kita dan sesama diaorg
apa jua panggilan
pangkat tu yg penting bagi mereka
kdg-2 aku rasa dah x jumpa semangat kekeluargaan disini
semangat kekeluargaan yang makin ilang
abg kemana, kakak kemana
x hormat sesama sndiri
tp berbeza di sarawak
dan aku suka itu
suka bila tgok semangat yg jarang-2 dpt kita tgok

.

Apapun moga itu akan menjadi tauladan yg baik
untuk aku & pewaris-2 ku hehehe

.

dan citer last

akhirnya Julai telah menjelma

bulan neh sgt ramai kawan-2 aku

tgh menunggu kelahiran permata hati

moga semuanya selamat & dipermudahkan

Amin...



9:49 PG
3 comments

Welcome!


♥ diarieintan.blogspot.com ♥

It's Me


PuTeri_IntAn
14 September 1983
Penang
malaysia
virgo

Links


My Bedah
Comel
sHem WeNg
icha
mochitsuki
Bedah Manjung
IntaN SpoON
she
Kak aIN Den Sayang
kambENg SenGaL
WaNa@DoLLah
ZaNa_ApaU
EL cayunk
Yana Png
YiN Tecik
WaNie Tecik
Idaz GeBu
Kak YaYang
BINi AGus
Padlik Ganu
ANNiiEza
Montel
FAiz WeNg
Inspektor Kilat
Singapau
MeGAt
CikaiLAh
Akim
Mr Aries
My Hero
Dean Hensem
Corey Penang
Lang Penang
Mel Penang
Bee awek Meng Johor
Kadok Olyn Johor
As Awek Izery Johor
Sharkma Johor
Muzz Johor
Pak Long Sengal

My Song!!



My Link


Virtualfriends.net

friendster.com

puteri_intan@netblog.com

intanzasss@gmail.com

puteri_intan@tagged.com

yna_haslina@hotmail.com

diarie_intan@yahoo.com

Memoirs


April 2008
Mei 2008
Jun 2008
Julai 2008
Ogos 2008
September 2008
Oktober 2008
November 2008
Februari 2009
Mac 2009
April 2009
Mei 2009
Jun 2009
Julai 2009
Ogos 2009
September 2009
Oktober 2009
November 2009
Disember 2009
Januari 2010
Februari 2010
Mac 2010
April 2010
Jun 2010
Julai 2010
Ogos 2010
September 2010
Oktober 2010
Disember 2010
Januari 2011
Mac 2011
April 2011
Mei 2011
Jun 2011
Ogos 2011
September 2011
Oktober 2011
November 2011
Disember 2011
Februari 2012

Credits

Powered by: |x|
Designed by: |x|
Photohosting by: |x|
Brushes by: |x|
Image by: |x|