<!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head> <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8396187926878286553\x26blogName\x3ddiarieintan\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://diarieintan.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dms\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://diarieintan.blogspot.com/\x26vt\x3d-8003496597065561025', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Rabu, 11 November 2009



NO 12 ? ada apa dengan number 12? Insyallah tarikh yg bernumber ini, bulan yg berangka kan ini Insyallah akan jadi tarikh keramat utk aku..
--
Esok genap 12/11/2009, maknanya lagi sebulan lagi aku akan bergelar Isteri orang, dah jadi hak milik kekal da..Akhirnya..Allhamdulillah
--
Aku ngan bakal husband sebenarnya x terasa lagi debaran, belum ketara lagi debaran kami, mebi kami sibuk ngan kerja, jadi dalam kepala byk menda nak kena fikir..tp kawan-2 terdekat amatlah alert dengan perubahan masa, masa yg semakin dekat..
--
di opis, kemana jek aku pegi mesti asek bertanya, camana pesiapan kawen, da rasa ke debaran nya, bila 1 hari 10 kali soklan camtu, so aku akhirnya da terasa debarannya, walaupun x kuat tapi da mula terasa..
--
ye hanya tinggal 30 hari lagi utk aku bergelar seorang isteri, aku syukur sgt akhirnya Pintu ati aku terbuka pada org yg da lama menunggu aku, yg dulunya aku fikir x mungkin aku pilih dia, rupanya dia lah warna idup aku...menerangi, menceriakan, membuatkan idup aku penuh dengan warna kehidupan..
--
Insyallah 20 hb ni aku akan balik kesana utk last pesiapan, nak tgok baju sanding, baju nikah, catering, borang, kad kawen n macam-2 lagi...
--
aku xsempat nak apdet pasal aku ke sarawak 2 minggu lepas sbbnya aku lum smpat kuarkan gambar..tapi aku ske sgt sarawak..& aku akan kembali pada disember ini sekali lagi utk cuti-2 Malaysia.....\:D/



8:48 PG
8 comments

Welcome!


♥ diarieintan.blogspot.com ♥

It's Me


PuTeri_IntAn
14 September 1983
Penang
malaysia
virgo

Links


My Bedah
Comel
sHem WeNg
icha
mochitsuki
Bedah Manjung
IntaN SpoON
she
Kak aIN Den Sayang
kambENg SenGaL
WaNa@DoLLah
ZaNa_ApaU
EL cayunk
Yana Png
YiN Tecik
WaNie Tecik
Idaz GeBu
Kak YaYang
BINi AGus
Padlik Ganu
ANNiiEza
Montel
FAiz WeNg
Inspektor Kilat
Singapau
MeGAt
CikaiLAh
Akim
Mr Aries
My Hero
Dean Hensem
Corey Penang
Lang Penang
Mel Penang
Bee awek Meng Johor
Kadok Olyn Johor
As Awek Izery Johor
Sharkma Johor
Muzz Johor
Pak Long Sengal

My Song!!



My Link


Virtualfriends.net

friendster.com

puteri_intan@netblog.com

intanzasss@gmail.com

puteri_intan@tagged.com

yna_haslina@hotmail.com

diarie_intan@yahoo.com

Memoirs


April 2008
Mei 2008
Jun 2008
Julai 2008
Ogos 2008
September 2008
Oktober 2008
November 2008
Februari 2009
Mac 2009
April 2009
Mei 2009
Jun 2009
Julai 2009
Ogos 2009
September 2009
Oktober 2009
November 2009
Disember 2009
Januari 2010
Februari 2010
Mac 2010
April 2010
Jun 2010
Julai 2010
Ogos 2010
September 2010
Oktober 2010
Disember 2010
Januari 2011
Mac 2011
April 2011
Mei 2011
Jun 2011
Ogos 2011
September 2011
Oktober 2011
November 2011
Disember 2011
Februari 2012

Credits

Powered by: |x|
Designed by: |x|
Photohosting by: |x|
Brushes by: |x|
Image by: |x|