<!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head> <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8396187926878286553\x26blogName\x3ddiarieintan\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://diarieintan.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dms\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://diarieintan.blogspot.com/\x26vt\x3d-8003496597065561025', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Selasa, 2 September 2008


BaBYLON 0 bintang...
Love Guru 3 bintang
cari duyung...
Penyu XP kena sumpah
Kolam Sumpahan hehe
Aku curik Iguana Boy
Goreng pun Sodap..
Tuntung...aku pun baru kenal..
cantik kan?
ikan kuning ni asek interprem jerk..
Nemo 8->
satu Kenangan Tercipta..
Muka da jadi kaler biru da...
Asam Laksa 4 Bintang..
Laksa Sarawak..kuah rasa curry
KLCC
Thanks :">

Seharian di Aquaria @ KLCC..

Sebelum tu, Selamat Menyambut Ramadhan pada kawan-2 semua, 31 Ogos 2008 sehari sebelum umat Islam sambut 1 Ramadhan ritu, aku ke KLCC , tujuan utama nak ke Aquaria, dah lama rasanya hasrat nak masuk Aquaria tapi x kesampaian, so kali ni berjaya jugak, so far sangat puas hati la, tapi kalau korang pernah masuk underwater world Langkawi, aku rasa lagi ok kot dari Aquaria..tiket masuk harga RM 28.00,untuk merdeka ada 10% tapi kena bawa iklan, untuk EZ kad ada 20% tapi aku lupa call, untuk kredit card CIMB Petronas harga cuma 24.00 tapi aku baru saja block kad kredit aku sbb kad aku ilang, untuk gov 10% tapi aku x bawa pass keje, so kami gunakan harga rm 28.00 normal price heheh sape suh lupa.. xde limit korang nak lepak dalam tu, kalau larat 10 jam lepak la 10 jam heheh, susah nak gambarkan,cumanya aku leh upload gambar untuk tatapan korang, video pun ada tapi belum transfer masuk pc so korang tgok gambar jer la ek, untuk Aquaria aku kasi 3 bintang setengah, mmg agak mengagumkan bila tgok jerung asek nganga mulut jerk, ada nemo , ada pirana, penyu, tuntung, pari macam-2 lagi la, pari tu aku rasa paling otai la dalam tu sbb dia paling besar, besar dia lebeh kurang besar meja makan bulat , maybe besar sikit dari tu... kami masuk lebeh kurang kul 4.30 kuar dalam kul 6.30ptg, okla aku rasa, sbb korang berpeluang tgok dasar laut camana cantiknya Ciptaan Tuhan tu, tgok ukiran pada badan-2 ikan mmg cantik sgt..untuk Aiman ada mainan dari Aquaria, Thanks banyak-2 sbb belikan Aiman mainan, mula-2 geli nak pegang pastu aiman dah berani..kuar jer dari Aquaria terus menuju ke KLCC, kali ni nak tgok wayang citer Love Guru, aku kasi 3 bintang untuk citer ni, kelakar...kami beli tiket n terus menikmati Laksa Shake di Klcc, hmmm sedappppp..n abis jer tgok wayang terus balik ke Putrajaya..org lain sebuk terawih tapi aku lum sambut Ramadhan lagi :(...da dua tahun da camni, cam x rasa kemeriahan lak,, tapi sok aku raya dulu...yihaaaa...tapi aku x makan k b-(....ok setakat ni jerk...klu korang belum penah pegi, bagi aku kena pegi aquaria tu..:)) opsss satu lagi untuk citer Babylon aku kasi 0 bintang sbbnya teknologi mengalahkan akal untuk berfikir, da la aku IQ rendah tapi xda la serendah IQ agus tu :P so 0 bintang untuk Babylon :)) ....



9:47 PG
18 comments

Welcome!


♥ diarieintan.blogspot.com ♥

It's Me


PuTeri_IntAn
14 September 1983
Penang
malaysia
virgo

Links


My Bedah
Comel
sHem WeNg
icha
mochitsuki
Bedah Manjung
IntaN SpoON
she
Kak aIN Den Sayang
kambENg SenGaL
WaNa@DoLLah
ZaNa_ApaU
EL cayunk
Yana Png
YiN Tecik
WaNie Tecik
Idaz GeBu
Kak YaYang
BINi AGus
Padlik Ganu
ANNiiEza
Montel
FAiz WeNg
Inspektor Kilat
Singapau
MeGAt
CikaiLAh
Akim
Mr Aries
My Hero
Dean Hensem
Corey Penang
Lang Penang
Mel Penang
Bee awek Meng Johor
Kadok Olyn Johor
As Awek Izery Johor
Sharkma Johor
Muzz Johor
Pak Long Sengal

My Song!!



My Link


Virtualfriends.net

friendster.com

puteri_intan@netblog.com

intanzasss@gmail.com

puteri_intan@tagged.com

yna_haslina@hotmail.com

diarie_intan@yahoo.com

Memoirs


April 2008
Mei 2008
Jun 2008
Julai 2008
Ogos 2008
September 2008
Oktober 2008
November 2008
Februari 2009
Mac 2009
April 2009
Mei 2009
Jun 2009
Julai 2009
Ogos 2009
September 2009
Oktober 2009
November 2009
Disember 2009
Januari 2010
Februari 2010
Mac 2010
April 2010
Jun 2010
Julai 2010
Ogos 2010
September 2010
Oktober 2010
Disember 2010
Januari 2011
Mac 2011
April 2011
Mei 2011
Jun 2011
Ogos 2011
September 2011
Oktober 2011
November 2011
Disember 2011
Februari 2012

Credits

Powered by: |x|
Designed by: |x|
Photohosting by: |x|
Brushes by: |x|
Image by: |x|