<!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head> <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8396187926878286553\x26blogName\x3ddiarieintan\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://diarieintan.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dms\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://diarieintan.blogspot.com/\x26vt\x3d-8003496597065561025', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Khamis, 14 Ogos 2008


cess asek terkena jerk tau aku nih, pas kena ngan weng kena lak ngan nyet [-( tapi demi tanggungjawab cehhh :)) aku akan laksanakan...tunggu la aku nak tag korang plak :))
cuba korang tgok betul-2 soklan-2 dari agus nih, ada something wrong kan =)) ok meh aku nak jawab soklan-2 dia.. sukanya nak jawab soklan ber IQ rendah nih...
1. Pernah x terberak dalam suar masa sekolah rendah?
x penah sbb daya ketahanan perut aku ok ...still leh tahan :))
2. kecik-2 dahulu sape yg anda paling takut?
ada ke tanya soklan camni, camni ke IQ tinggi =)) okla aku jawab jugak la, jaga hati kawan :-" muahahah, sbb kite kecikkan masa tu mesti takut hantu @ sape-2 yg garang contoh cam cikgu ngaji Quran :D
3. pernah anda mengalami kemalangan yang teruk?citerkan sikit
So far teruk tu x de la kan, cuma 30/7/2007 tahun lepas la kan, ada sikit xcident waktu aku nak gi keje tapi aku slamat cuma kete aku jerk teruk, fobia tu x da la, still leh drive pas xcident tu.
4. Pernah anda ditangkap JAIS @ jabatan-2 agama ?
aku kapel x buat mende x elok so x da la kena tangkap :P n Insyallah sntiasa ingat Tuhan, biar la hubungan berlandaskan syariat NYA..
5. Pernah anda digigit, dipatuk, disengat oleh binatang berbisa?
x penah pun lagi n x mau pun :P
6. Pernah anda bercerai selapas kahwin?
ni lagi satu ntah soklan apa ntah, klu nak bercerai mestila pas kawen kan, ada ke tanya pernahkah anda bercerai pas kawen =)) klu x kawen camna nak cerai, IQ tinggi ke camni ? muahahaha kena balik ko :P tapi nak jaga ati aku jawab la :-" aku x penah kawin lagi n bila x kawin maka x de la cerai :))
7. Apakah masalah anda ketika ini yg mungusutkan kepala?
so far xda la masalah buat masa skrang nih, aku ok jerk..gembira idup ini cam lagu farah nyanyi tu :D
8. Siapakah teman rapat anda (bukan pakwe/makwe) ketika ini?sebutkan dan kasi sebab
kalau pompuan la, selalu aku tukar-2 citer sama bedah, yana n shila..klu laki ada jugak nama dia mula huruf "H" ( bukan nama sbenar) ...tettttt stop takat ni :P
9. Pendapat anda tentang VF..
VF ok, ramai aku dapat kawan kat sana...
10. Pendapat anda tentang Negara Sekarang?
pendapat tentang apa ni? ekonomi? politik? ke pendapat tentang bendera malaysia? bendera ok aku suka warnanya :D merah mu bara smangat waya, putihmu bersih budi pekerti, kuning berdaulat payung negara, biru perpaduan kita smua :P
ishh soklan betul-2 IQ rendah [-( so aku nak sampaikan pesanan dari pencipta soklan-2 ber IQ rendah ni, dia nak suh aku tag kan pada :-"
SHEM WENG
ICHA KEKASIH KUDUT
SUKI



12:06 PTG
20 comments

Welcome!


♥ diarieintan.blogspot.com ♥

It's Me


PuTeri_IntAn
14 September 1983
Penang
malaysia
virgo

Links


My Bedah
Comel
sHem WeNg
icha
mochitsuki
Bedah Manjung
IntaN SpoON
she
Kak aIN Den Sayang
kambENg SenGaL
WaNa@DoLLah
ZaNa_ApaU
EL cayunk
Yana Png
YiN Tecik
WaNie Tecik
Idaz GeBu
Kak YaYang
BINi AGus
Padlik Ganu
ANNiiEza
Montel
FAiz WeNg
Inspektor Kilat
Singapau
MeGAt
CikaiLAh
Akim
Mr Aries
My Hero
Dean Hensem
Corey Penang
Lang Penang
Mel Penang
Bee awek Meng Johor
Kadok Olyn Johor
As Awek Izery Johor
Sharkma Johor
Muzz Johor
Pak Long Sengal

My Song!!



My Link


Virtualfriends.net

friendster.com

puteri_intan@netblog.com

intanzasss@gmail.com

puteri_intan@tagged.com

yna_haslina@hotmail.com

diarie_intan@yahoo.com

Memoirs


April 2008
Mei 2008
Jun 2008
Julai 2008
Ogos 2008
September 2008
Oktober 2008
November 2008
Februari 2009
Mac 2009
April 2009
Mei 2009
Jun 2009
Julai 2009
Ogos 2009
September 2009
Oktober 2009
November 2009
Disember 2009
Januari 2010
Februari 2010
Mac 2010
April 2010
Jun 2010
Julai 2010
Ogos 2010
September 2010
Oktober 2010
Disember 2010
Januari 2011
Mac 2011
April 2011
Mei 2011
Jun 2011
Ogos 2011
September 2011
Oktober 2011
November 2011
Disember 2011
Februari 2012

Credits

Powered by: |x|
Designed by: |x|
Photohosting by: |x|
Brushes by: |x|
Image by: |x|