<!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head> <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8396187926878286553\x26blogName\x3ddiarieintan\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://diarieintan.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dms\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://diarieintan.blogspot.com/\x26vt\x3d-8003496597065561025', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Isnin, 12 Mei 2008


hantar padli gi US :





ngan yana_fuziana from png

kek besday madir & yana :X :X

celebrate sama-2 8->

samat ari ibu mak :">

makan-2makan


dari si kembar mak

semekom :"> saya kembali lagi :D ... minggu ni pun minggu yang menguja kan :D...aku ada satu cerita tentang ari ibu...malunya :(( tp korang jgn ingat aku lupa ari ibu cumanya aku terover excited tp bukan dari aku oke tapi dari kembar aku tuh [-(

sabtu
sabtu tu pagi-2 aku bangun aku g jogging sorang-2...aku x ajak sesapa sbbnya aku kena cepat x leh lama-2 ..klu ngan kawan-2 mesti pas jogging ada yg ajak minum so aku jogging sorang-2 sbb nak cepat..dalam kul 7.15pg aku kuar gi tasek n mulakan aktiviti WAJIB aku...aku pun jogging jer sorang-2 sambil melayan perasaan n bayangkan klu la aku dpt cutting badan cam nasha ke :"> :)) berangan jerk =)) x dela sbnarnya senam ni bukan utk kurus jugak tp utk kesihatan ...kesihatan mende yg x leh ditukar ngan wang ringgit oke [-X...n x leh di beli dimana-2 pasaraya jugak :D..tapi klu penyakit tu nk dtg kita kena tempuh la sbb maybe ujian dari NYA kan .. so far setakat ni aku xde apa-2 sakit melainkan sakit bila tetamu tu nak datang [-( sape x faham nasib la :-" ...ok melalut lak :)) ..sambil jogging aku terfikir apa nak seprise ari ibu ni ek....pastu lebih kurang kul 9.00pg aku dah settle senaman aku n balik la ke rumah pastu tanyala kembar aku...

esok kita nak celebrate kat mana ari ibu?

apa lak esok arini la...


mana ada ...esok la ari ibu...aku luku kang baru tau..

tu la ang...ari lain ingat jer..cepat jer..sampai ari ibu pun tak ingat...aku sekeh kang

ehh yer ker ari ni ari ibu? :-? (konpius ni sbb stahu aku 11 mei ari ibu...camana leh tukar lak nih)
ari ni konpommmmm...(dgn over konpiden nyer)

klu salah?

klu salah ko basuh baju, lipat baju n iron smua baju keje aku :>

alamakkk..( benda yg paling malas didunia aku nak wat iaitu lipat baju X( )so tanpa berfikir aku pun setuju je ngan tarikh yg kembar aku cipta tuh ~X(

ok...nak wat apa nih?

aku nak beli kek n kita gi makan makanan kegemaran mak nak?pastu bla bla bla.....(wat rancangan nih)

hadiah kami dah kasi awal lagi :D iaitu sepasang kasut n telekong...so kami terus cakap mak..mak jom lunch kat luar rini, n kami semua pun bersiap, tp anak-2 mak aku yg lain x da sbb ada di kampung so aku-liza-husband dia n aiman jerk...sambil-2 siap kembar aku berleter diaorg ni kan (kak & abg-2 aku) x call pun mak wish ari ibu bla bla bla....dia membebel...tahun lepas ada plak diaorg wish n kasi adiah tahun ni lupa lak X( ( dgn nada x puas hati ) ...aku dgr jerk la..malas nak ckp pe tp dlm ati pelik la sbb nape diaorg x call..klu tak diaorg lebih excited dari kami dua org..so lebih kurang kul 11.00pg kami kuar menuju ke bangi n pegi beli hp kembar aku tuh...dia nak pakai 3G jugakk...dah ketinggalan zaman tol =)) sbelum tu dia dh g beli kek n letak kat bonet belakang...dalam 12.30 kami gi makan makanan kegemaran mak aku iaitu ikan siakap- telur bungkus- tomyam-daging goreng-kailan ikan masin...sampai jer kat kedai terus order n laki dia gi amik kek...makkkkkk samat ari ibu :"> mak aku sedikit terkejut la...sedih aku tgok :( sapa yg x sayang kan mak sndiri kan :( ... kdg-2 aku terfikir aku x leh idup tanpa mak aku tapi sampi bila? satu ari tak dia , aku akan pegi dulu tapi.........argghhhh x nak fikir lagi....pastu kami 2 tulis atas kek samat ari ibu n thanks sbb lahirkan kami :X :X n suh mak aku baca..mak aku baca sambil mengeja sbb tulisan sambung =))=)) smbil-2 tu mak ada citer la waktu silam keluarga kami, pasal kami 2 org waktu lahir dulu, n kecik-2 suka gaduh n kemana jerk mesti org tgok ..yerla kembar kan...pastu kami lak kembar seiras cumanya skarang dh x seiras sbb dia dh montel :D...best nyer ada anak kembar...nak jugak rasa camana susahnya jaga anak kembar nih sbb mak aku ckp kembar ni seronok tp x leh leka pasal perasaan sbb nnti ada yg jeles :D so pas makan aku terus jer gerak ke futsal sbb ada trening ngan dak-2 nih kat EP...tapi sori tak leh join korang kat AP men boling sbb ada hal...dalam kul 5.00 aku gerak pulang ke putrajaya n mandi n siap-2 baju skit sbb malam ni aku x balik umah..aku tido ngan yana di sg, long ..yana dtg sini sbb nak celebrate besday ........ :D :D.dalam kul 8.00mlm padli dtg amik n kami terus menuju ke KLIA ...terus ke sg.long n makan kat situ sambil tunggu kul 12.00mlm sbb nak celebrate besday madir n yana :D pastu dalam kul 1 lebih padli antar kami ke sg long n abis la aktiviti utk ari sabtu tuh :D waktu dlm kete aku ada terdengar yg ari ibu 11mei ...aduhhhh malunya...malu kat org-2 di restoran tu , malu kat kedai kek n yg penting malu kat mak aku :(( patut la adik badik aku yg lain diam jerkkkk =))=)) klu time nih aku ada dpn kembar aku mmg aku sekeh pala dia betul-2 X( slalu jerk macam tu tau :-w pastu aku sms dia cakap jgn lupa basuh baju aku n iron baju aku utk sminggu aku keje nnti ok bibik=))=))=))

ahad
ahad lak.. lebih kurang kul 12.00 tgh padli dtg amik kami n terus gi lunch mekdi kat mines pastu terus menuju ke KLIA sbb yana balik ptg fligt kul 5.10ptg tapi kami dlam kul 3.30dh smpai KLIA..saja pegi awal n kami berjlan-2 la skitar KLIA tu..sambil tgok kapal terbang naik turun :D n snap gambar di KLIA tuh..madir pun ada jugak , dia pun antar yana jugak .4.40 ptg yana nak nek dah so kami pun antar yana ke pintu masuk n terus ke parking..selamat ari lahir utk madir & yana smoga panjang umur murah rezeki :D...so kami menuju ke putrajaya n singgah warisan makan sate kajang n dalam kul 7.00 kami pun pulang :D......



4:17 PTG
12 comments

Welcome!


♥ diarieintan.blogspot.com ♥

It's Me


PuTeri_IntAn
14 September 1983
Penang
malaysia
virgo

Links


My Bedah
Comel
sHem WeNg
icha
mochitsuki
Bedah Manjung
IntaN SpoON
she
Kak aIN Den Sayang
kambENg SenGaL
WaNa@DoLLah
ZaNa_ApaU
EL cayunk
Yana Png
YiN Tecik
WaNie Tecik
Idaz GeBu
Kak YaYang
BINi AGus
Padlik Ganu
ANNiiEza
Montel
FAiz WeNg
Inspektor Kilat
Singapau
MeGAt
CikaiLAh
Akim
Mr Aries
My Hero
Dean Hensem
Corey Penang
Lang Penang
Mel Penang
Bee awek Meng Johor
Kadok Olyn Johor
As Awek Izery Johor
Sharkma Johor
Muzz Johor
Pak Long Sengal

My Song!!



My Link


Virtualfriends.net

friendster.com

puteri_intan@netblog.com

intanzasss@gmail.com

puteri_intan@tagged.com

yna_haslina@hotmail.com

diarie_intan@yahoo.com

Memoirs


April 2008
Mei 2008
Jun 2008
Julai 2008
Ogos 2008
September 2008
Oktober 2008
November 2008
Februari 2009
Mac 2009
April 2009
Mei 2009
Jun 2009
Julai 2009
Ogos 2009
September 2009
Oktober 2009
November 2009
Disember 2009
Januari 2010
Februari 2010
Mac 2010
April 2010
Jun 2010
Julai 2010
Ogos 2010
September 2010
Oktober 2010
Disember 2010
Januari 2011
Mac 2011
April 2011
Mei 2011
Jun 2011
Ogos 2011
September 2011
Oktober 2011
November 2011
Disember 2011
Februari 2012

Credits

Powered by: |x|
Designed by: |x|
Photohosting by: |x|
Brushes by: |x|
Image by: |x|