<!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head> <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8396187926878286553\x26blogName\x3ddiarieintan\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://diarieintan.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dms\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://diarieintan.blogspot.com/\x26vt\x3d-8003496597065561025', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Khamis, 22 Mei 2008


dah kawin pun... :X :X

flower girl :)) ..suka tul dia bergambar..dgn al-hafiz - ita & pija

sana intan sini intan...
apa cerita??
semekom:"> .. xde apa nak citer sbenarnya tp rasa gatal tangan lak nak mengapdet blog aku nih...tu kat atas aku antara kawan aku yg baik la..klu kuar ngan dia mesti 4 jam duk melepak kat kfc @ mekdi..kami mmg akan cari tempat camni sbb tak panas nak lepak..skrang dah jadi bini org..kisah cinta dia agak menarik la bagi aku..diaorg kenal masa belajar dulu...so cam cinta awang-awangan pun ada..slalu jerk minta nasihat aku ( cam aku terrror kasi nasihat)..dua-2 dari penang..yg laki tu tgok mamu penang tuh :)) ...kisah cinta yg tak ada kepastian..yg tak nampak hujungnya...tp Allhamdulillah jodoh ada antara diaorg..nama jer bercinta tapi x ada cam org bercinta sbb masing-2 wat hal sndiri n si kawn aku ni tak yakin la pada hbungan diaorg..so satu ari tiba-2 si lelaki nih maybe terbuka ati ajak la tunang & kawin kiranya melamar la :)) :)) so si kwn aku ni pulak berfikir panjang..aikkk.aku cakap dia dulu ko gak cakap cam dia wat tak tau..wat cam kawan-2 jerk..ko jugak suka kat dia..sakit bila dia layan tak layan tapi skarang bila dia nak buktikan ko lak berfikir panjang? apsal?x faham kan??? so dia pun citer la apa yg terbuku di hati dia...mmg aku sayang, tp klu setakat perasaan sayang aku ni pada dia n dia lak tak pernah nak wat aku bahagia....bla bla bla....bla ..bla..blaa...hmmmm aku tau yg dia sedikit ragu & mula tawar hati..yer la kan..x salahkan dia..aku lalui kisah yg dia lalui, smua dia citer kat aku........buat x tau..x amik berat...x take care ..tetiba ajak kawin..kwn aku mula la fikir bukan-2...ikhlas ke mamat nih?betul ke? leh caya ke? susahkan jadi org pmpuan nih :)) dia cakap dia lum kasi kata putus kat mamat nih..(laki dia dah skrang :P ) aku pun bincang la sbb aku ckp dia aku bercakap melalui apa yg aku tau bukan dgn apa yg aku lalui..sbb aku x da pengalaman sgt dlm bab nih cuma ada dgr pengalaman kawan-2 tu ada la..panjang citer tp aku pendekkan..so dalam 2 hari kawan aku call aku..dia cakap aku terima dia utk jadi suami aku..so aku sbg kawn & selaku penasihat tak profesional gembira teramat la...kawn aku ngan kisah yg tak sempurna akhirnya dah sempurna...so skrang diaorg bahagia...amin smoga berbahagia...nama dia farah kawan aku dari skolah menengah lagi smpai skrang ..dah 12 tahun kami kenal..okla nnti aku apdet lagi ek...sudaa mau sambung keje sbb bos aku nih nak transfer g colombia so nak tlg dia apa yg patut aku tolong..ok tata...cau cin cau :)) :P uwekkkkk









7:57 PG
3 comments

Welcome!


♥ diarieintan.blogspot.com ♥

It's Me


PuTeri_IntAn
14 September 1983
Penang
malaysia
virgo

Links


My Bedah
Comel
sHem WeNg
icha
mochitsuki
Bedah Manjung
IntaN SpoON
she
Kak aIN Den Sayang
kambENg SenGaL
WaNa@DoLLah
ZaNa_ApaU
EL cayunk
Yana Png
YiN Tecik
WaNie Tecik
Idaz GeBu
Kak YaYang
BINi AGus
Padlik Ganu
ANNiiEza
Montel
FAiz WeNg
Inspektor Kilat
Singapau
MeGAt
CikaiLAh
Akim
Mr Aries
My Hero
Dean Hensem
Corey Penang
Lang Penang
Mel Penang
Bee awek Meng Johor
Kadok Olyn Johor
As Awek Izery Johor
Sharkma Johor
Muzz Johor
Pak Long Sengal

My Song!!



My Link


Virtualfriends.net

friendster.com

puteri_intan@netblog.com

intanzasss@gmail.com

puteri_intan@tagged.com

yna_haslina@hotmail.com

diarie_intan@yahoo.com

Memoirs


April 2008
Mei 2008
Jun 2008
Julai 2008
Ogos 2008
September 2008
Oktober 2008
November 2008
Februari 2009
Mac 2009
April 2009
Mei 2009
Jun 2009
Julai 2009
Ogos 2009
September 2009
Oktober 2009
November 2009
Disember 2009
Januari 2010
Februari 2010
Mac 2010
April 2010
Jun 2010
Julai 2010
Ogos 2010
September 2010
Oktober 2010
Disember 2010
Januari 2011
Mac 2011
April 2011
Mei 2011
Jun 2011
Ogos 2011
September 2011
Oktober 2011
November 2011
Disember 2011
Februari 2012

Credits

Powered by: |x|
Designed by: |x|
Photohosting by: |x|
Brushes by: |x|
Image by: |x|