<!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head> <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8396187926878286553\x26blogName\x3ddiarieintan\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://diarieintan.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dms\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://diarieintan.blogspot.com/\x26vt\x3d-8003496597065561025', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Khamis, 24 April 2008




semekom :">..arini aku ada 2 cerita nk dikongsi dgn kalian smua. ada dua mende yg aku fikir dr smalam lagi..yg pasti tensen memikirkan benda yg maybe xada pghujungnya ...arhhhhh tensionn..aku nih sbenarnya xske memikir sbb bila aku fikir aku akan mengantuk..:D mmg sjak azali lg..aku satu-2nya dlm famili yg pelik lagi pelik :)) org lain klu ada problem smpai paagi x tido fikirkn masalah tp aku klu ada jerk masalah aku lebih ske tido tido tido n tido :D..klu aku tido ..tido..n tido tu famili dh dpt agak yg aku ada masalah..wlupun aku cuba mengkaber sdaya yg mgkin...ok balik pada cerita pertama aku..

berat badan yg smankin naik ~X(

smalam(bhse org png) org sini ckp kemarin kut :D..ok kemarin lps blik keje aku tgok cuaca ok jerk so terdetik kt ati "ishhh aku nih dh lama x jogging so aku pun tekad nk gak jogging ptg tu sbbnya putrajaya sek ujan jerk sejak 2 menjak ni so aku pun sms kwn-2 aku sbbnya kwn yg slalu jogging aku xde ..diaorg ada kursus so 1 minggu nih mmg aku xde teman jogging la..so aku pn sms la kwn-2 yg lain..

semekom..jom xtvt ptg...

aku xsihat lak arini..demam pula..esok la ek klu aku dh ok ..

semekom..ko kat ner?jogging jom?

wasalam..aku kt opis lg..keje urgent..waaa tensen ngan gorilla nih :)dia panggil bos dia gorilla :D)

semekom..kuruskan badan jom..

alaaa apsal x ckp awal ..aku nk kuar nih.leh kali ckp le awal-2 ..(dia marah aku :D )

semekom..oik ot tak?tasek jom

kasut aku men futsal ritu koyak..x beli lagi..nk pinjam kasut ko x sama saiz .

klu korang nk tau..memang susah nk cari kwn jogging..kt ptrajaya nih punya banyak kemudahan gym ada...erobik ada..tpnya xde org yg minat..so aku pn fikir arhh malasnya nk jogging sorang-2..salah aku jgk last minit br nak inform diaorg so smuanya x bleh..tp ada erobik kat parcel c arini tpnya aku kena gi sorang-2 :-s ..aku xminat sgt erobik sbbnya nnti dlm 20 minit tgh menari tuh mula la aku menguap-2 tanda mengantuk =)) =)) klu ada kwn lain tambah-2 la kwn yg x penah erobik, korang bygkan la cmna nk mcm meroyan pn ada aku tgok :D so sbb xde kwn aku terpaksa juge tekad utk pegi mana la tau rini ujan lg tkut miss lg ari aku bersenam :))...

risau

mmg aku risau bab berat badan nih..susah ati aku klu fikirkan bab ni..tp x pernah nak sedar :-s..klu bincang ngan kwn opis aku ada yg ckp alaa idup skali jerk apa ko nk makan ko mkn jerk : (sesuka jerk leh telan eh [-( ) dlu aku gemok : mula aku masuk keje berat aku mencecah 77.5kg : dh la tinggi pulak tu bt ibrahim basheer, kwn aku ckp aku ingat ko ni anak benggali X( ehh sorii eh aku anak mami eh bkn benggali k b-( ...smua ni mula lps aku abis skolah la..masa skolah aku ok tp lps skolah tuh..makan x henggat : so bila dtg sini aku tekad..so aku berjaya turunkan berat smpai 55kg tanpa mkn ubat kurus...aku jogging stiap ari..makan berat 1ari skali..tp skrang dh naik 59kg : :(( ..rungsing aku..tensen aku..ni ler benda paling tensen dlm idup aku :-s ..bkn x ingat ..bukan lupa tp ntahla... asek nk mkn jerk..nape org gemuk tu buruk ke? org gemuk tu x lawa ke? org gemuk tu xmenarik ke? msti korang fikirkan camtu tp bkn aku fikir cmtu cumanya utk diri aku klu leh aku nk jaga berat bdn sbb utk kesihatan jgk la.ada org ..lagipun dh naluri mnusia ske tgok mende yg cantik-2 yg menarik..mcm aku juge ska tgok apa yg menarik & cantik...tp taste aku beza tau..aku ske kurus tp aku ske tgok lelaki ala-2 chubby gitu...mcm ako mustapha tp skrang dia dh gemok [-( ....ni le manusia..bkn x sedar tp xnk usaha..xleh tahan nafsu mkn tuh :-<....lg aku jogging lg aku mkn sbbnya aku rasa lemak aku dh terbakar :D itu teori yg salah k [-X..hikhik..okla..aku ada keje yg perlu disettlekan..cerita ke-2 tu aku akan citer bila dh abis keje nnti @ klu malas aku abaikan jerk :D..sbbnya tghari nih kwn opis aku ajak g alamanda...aku pn kbetulan nk pegi..nk cari sesuatu utk dia :D....so korang-2 smua jom lunch di alamanda :)) papai :-H....


10:15 PG
10 comments

Welcome!


♥ diarieintan.blogspot.com ♥

It's Me


PuTeri_IntAn
14 September 1983
Penang
malaysia
virgo

Links


My Bedah
Comel
sHem WeNg
icha
mochitsuki
Bedah Manjung
IntaN SpoON
she
Kak aIN Den Sayang
kambENg SenGaL
WaNa@DoLLah
ZaNa_ApaU
EL cayunk
Yana Png
YiN Tecik
WaNie Tecik
Idaz GeBu
Kak YaYang
BINi AGus
Padlik Ganu
ANNiiEza
Montel
FAiz WeNg
Inspektor Kilat
Singapau
MeGAt
CikaiLAh
Akim
Mr Aries
My Hero
Dean Hensem
Corey Penang
Lang Penang
Mel Penang
Bee awek Meng Johor
Kadok Olyn Johor
As Awek Izery Johor
Sharkma Johor
Muzz Johor
Pak Long Sengal

My Song!!



My Link


Virtualfriends.net

friendster.com

puteri_intan@netblog.com

intanzasss@gmail.com

puteri_intan@tagged.com

yna_haslina@hotmail.com

diarie_intan@yahoo.com

Memoirs


April 2008
Mei 2008
Jun 2008
Julai 2008
Ogos 2008
September 2008
Oktober 2008
November 2008
Februari 2009
Mac 2009
April 2009
Mei 2009
Jun 2009
Julai 2009
Ogos 2009
September 2009
Oktober 2009
November 2009
Disember 2009
Januari 2010
Februari 2010
Mac 2010
April 2010
Jun 2010
Julai 2010
Ogos 2010
September 2010
Oktober 2010
Disember 2010
Januari 2011
Mac 2011
April 2011
Mei 2011
Jun 2011
Ogos 2011
September 2011
Oktober 2011
November 2011
Disember 2011
Februari 2012

Credits

Powered by: |x|
Designed by: |x|
Photohosting by: |x|
Brushes by: |x|
Image by: |x|