<!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head> <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8396187926878286553\x26blogName\x3ddiarieintan\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://diarieintan.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dms\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://diarieintan.blogspot.com/\x26vt\x3d-8003496597065561025', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Rabu, 30 April 2008


kenyangnya :D.... aku baru sampai opis :D.tahu sbbnya...meh nak citer...lunch tadi bos aku ajak makan kat alamanda kat ayamas tp mak aku call dia cakap "intan mak masak nasi ayam utk intan .. mak aku ni x kasi peluang anak dia kurus langsung..aku baru berangan arini xnak makan nasi ..pastu aku tolak ajakkan bos aku tuh sbb nasi ayam mak aku lagi sedap...skrang la aku nak rasa makan masakan mak aku..ayamas tuh sampai bila-2 ada..sampai aku ada cucu esok pun masih ada..pastu otw nak g keje kawan aku call...weii kat mana? otw la ni nk masuk opis...meh la sini alamanda(aku tgok jam dah kul 1.50ptg)...aku tanya dia..wat pe? bos suh dtg jerk...ishhh nak wat pe pulak..aku pun terus ke alamanda...kelam kabut jugak la..sampai-2 diaorg ada 5 org tgh tunggu aku...haa nape bos? jom koke...#-O hampeh betul dia nih.. (bos aku ni duda n skrang tgh bercinta) tu pasal kemaruk lagu cinta =))=)) jam lebih kurang kul 2.15 kami masuk la koke kat alamanda satu jam sampai 3.15ptg...bukan salah aku pun...aku dibawah dia..sok lusa prestasi aku dia yang nilai..itu jerk aku nak citer ..ada lagi tapi kemalasan melanda plak ...papai :-h

4:01 PTG
4 comments

Welcome!


♥ diarieintan.blogspot.com ♥

It's Me


PuTeri_IntAn
14 September 1983
Penang
malaysia
virgo

Links


My Bedah
Comel
sHem WeNg
icha
mochitsuki
Bedah Manjung
IntaN SpoON
she
Kak aIN Den Sayang
kambENg SenGaL
WaNa@DoLLah
ZaNa_ApaU
EL cayunk
Yana Png
YiN Tecik
WaNie Tecik
Idaz GeBu
Kak YaYang
BINi AGus
Padlik Ganu
ANNiiEza
Montel
FAiz WeNg
Inspektor Kilat
Singapau
MeGAt
CikaiLAh
Akim
Mr Aries
My Hero
Dean Hensem
Corey Penang
Lang Penang
Mel Penang
Bee awek Meng Johor
Kadok Olyn Johor
As Awek Izery Johor
Sharkma Johor
Muzz Johor
Pak Long Sengal

My Song!!



My Link


Virtualfriends.net

friendster.com

puteri_intan@netblog.com

intanzasss@gmail.com

puteri_intan@tagged.com

yna_haslina@hotmail.com

diarie_intan@yahoo.com

Memoirs


April 2008
Mei 2008
Jun 2008
Julai 2008
Ogos 2008
September 2008
Oktober 2008
November 2008
Februari 2009
Mac 2009
April 2009
Mei 2009
Jun 2009
Julai 2009
Ogos 2009
September 2009
Oktober 2009
November 2009
Disember 2009
Januari 2010
Februari 2010
Mac 2010
April 2010
Jun 2010
Julai 2010
Ogos 2010
September 2010
Oktober 2010
Disember 2010
Januari 2011
Mac 2011
April 2011
Mei 2011
Jun 2011
Ogos 2011
September 2011
Oktober 2011
November 2011
Disember 2011
Februari 2012

Credits

Powered by: |x|
Designed by: |x|
Photohosting by: |x|
Brushes by: |x|
Image by: |x|