<!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head> <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8396187926878286553\x26blogName\x3ddiarieintan\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://diarieintan.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dms\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://diarieintan.blogspot.com/\x26vt\x3d-8003496597065561025', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Rabu, 23 April 2008






Bersamamu




Dan engkau masih menyintaiku

Aku terharu sejuta rasa

Kerana usia mudaku membara

Hingga pernah buat kau kecewa


Dan engkau masih memberi harapan

Aku terlalu ragu-ragu

Akan ku balas dengan setia

Cinta remaja yang bahagia



Belum tentu lagi cintaku terbeli

Kasih sayang ini yang telah kau bagi

Fikir-fikir ini terbaik buatku

Aku sanggup bersamamu


Duniaku kini penuh bunga cinta

Warna warni dalam kilauan asmara

Satu-satu jiwa terbaik buatku

Untuk hidup bersamamu


Dan engkau masih terus menanti

Aku dipanah rasa bersalah

Telahku padamkan sejarah semalam

Untuk aku tenang bersamamu


Belum tentu lagi cintaku terbeli

Kasih sayang ini yang telah kau bagi

Fikir-fikir ini terbaik buatku

Aku sanggup bersamamu


Duniaku kini penuh bunga cinta

Warna warni dalam kilauan asmara

Satu-satu jiwa terbaik buatku

Untuk hidup bersamamu




Dan engkau masih menyintaiku

Aku terlalu ragu-ragu

Telah kau padamkan sejarah semalam

Untuk aku tenang bersamamu



semekom X_X..arini chek nk karang blog chek yg ke-2 lak :"> ,,xde pape sbrnarnya..cuma td pagi dtg keje aku terdengar lagu nih dlm hot fm..so layan n macam menarik jerk bunyi nya :D..smalam xde wat pape ari sabtu & ahad lepas aku gi bercuti ngan kawan-2 di melaka so isnin tu agak sedikit letih so aku dah tido awal tapi bangun lambat n lambat masuk keje : ...arini bleh plak aku tersalah jalan pegi keje :)) dah 4 tahun aku di putrajaya lalu jln yg sama nak g keje sekali ari ni aku gi belok nak ke KL-Kajang :)) ntah pe yg aku fikirkan pun tak tahu jadinya arini aku lewat lagi :-ss aduihh #-O asek lewat jerk.. cmana la nak dpt anugerah perkhidmatan cemerlang camnih :-s..baik jadi oyin ada driver pegi balik org hantar :D duduk relax jerk kat belakang tuh kan yin :)) ..so klu korang boring layan kan jerk lagu tuh hikhik...papai :-H..n kalau aku rajin n keje dh abis jap lagi aku upload pic kami bercuti di Melaka k... papai :-H

9:50 PG
7 comments

Welcome!


♥ diarieintan.blogspot.com ♥

It's Me


PuTeri_IntAn
14 September 1983
Penang
malaysia
virgo

Links


My Bedah
Comel
sHem WeNg
icha
mochitsuki
Bedah Manjung
IntaN SpoON
she
Kak aIN Den Sayang
kambENg SenGaL
WaNa@DoLLah
ZaNa_ApaU
EL cayunk
Yana Png
YiN Tecik
WaNie Tecik
Idaz GeBu
Kak YaYang
BINi AGus
Padlik Ganu
ANNiiEza
Montel
FAiz WeNg
Inspektor Kilat
Singapau
MeGAt
CikaiLAh
Akim
Mr Aries
My Hero
Dean Hensem
Corey Penang
Lang Penang
Mel Penang
Bee awek Meng Johor
Kadok Olyn Johor
As Awek Izery Johor
Sharkma Johor
Muzz Johor
Pak Long Sengal

My Song!!



My Link


Virtualfriends.net

friendster.com

puteri_intan@netblog.com

intanzasss@gmail.com

puteri_intan@tagged.com

yna_haslina@hotmail.com

diarie_intan@yahoo.com

Memoirs


April 2008
Mei 2008
Jun 2008
Julai 2008
Ogos 2008
September 2008
Oktober 2008
November 2008
Februari 2009
Mac 2009
April 2009
Mei 2009
Jun 2009
Julai 2009
Ogos 2009
September 2009
Oktober 2009
November 2009
Disember 2009
Januari 2010
Februari 2010
Mac 2010
April 2010
Jun 2010
Julai 2010
Ogos 2010
September 2010
Oktober 2010
Disember 2010
Januari 2011
Mac 2011
April 2011
Mei 2011
Jun 2011
Ogos 2011
September 2011
Oktober 2011
November 2011
Disember 2011
Februari 2012

Credits

Powered by: |x|
Designed by: |x|
Photohosting by: |x|
Brushes by: |x|
Image by: |x|